Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

baru aku tau ape rase bile kena demam F1 ('',)v

ticket kami =)


Macam ni ceritanyee. aku kena demam F1 okayh? bukan demam main2, tapi demam betol2 lepas balik dari tgk F1 sabtu n ahad lepas. HAHA. act, bdn aku dah memang suam2 kuku kucing jek. bile g F1 tu then berjemur pulak tengah panas masa tu. memang ubat mujarab utk demam la kan. hehe, tp hari ahad tu cuaca xde lah panas sgt. mendung2 je. then ade rintik hujan cikit. YES! mmg amek jln mudah nak demam melarat2 la kan. haha. tp aku memang seronok la tgk F1 kali ni. xsangka pulak tgk kat hills lagi besh dari tgk kat grand stand. dulu aku siap kutuk lagi bile tgk ada org yg sanggup g kat hills. hehe, kali ni dah rase sendiri baru lah tau kehapeningan nyee. hehe. owhh, lupe lak nak gtau. aku g tgk ngn Rauf, Mamat ( adik aku ), Marwan n abg Rauf. mcm segan je kan aku sorg perempuan? tapi peduli ape aku, nak ckp perempuan itu ini ag??! * aku lempang kau baru tau! * hehe. mamat pulak just pegi hari sabtu je. sbb da xlarat sgt ar tu. ceeh! hahaha. alkisah, camtu lah ceritanyee. aku mls nak cite panjang. mate aku pun berpinau ngadap screen laptop ni lame2. so, dat all lah entry kali ni. kat bwh ni ade sikit gmb2 time event. hope dgn gmba ni maka terungkaplah kegembiraan aku kat sane sabtu n ahad lepas. hehe ('',)v

 SABTU.
 K2 gate. 
haa, tu jentera F1. binggit kot bunyi dia. tgk ar telinga aku di sumbat. hehe =D


berbaju biru muda, Marwan.
next, abg Rauf.
next, Mamat
last tu xyah gtau la sape. hehe =D

itu dia, Lotus. kebanggan Malaysia ! 
AHAD.
semangat kan? bangge siot ! =D
hamekk haa !
org2 ni sume beratur sebab nak amek autograph driver F1.
act, kitorg pun beratur gak.
 tapi bad luck for us sbb xsempat jumpe sorg pun driver.
hukhuk =(
aku memang dah janji ngn mat saleh tu.
nak pakai baju same2 warne. hehe =D
second day memang ramai.
sampai port kitorg xterserlah utk tarik perhatian camera man.
hehe =D
aku rase, aku je yg pakai ear muffs tu. HAHA =D
Ferrari kalah la bro. ('',)v
happy betol main kibar2 bendera tu.
Rauf ckp, dari ddk je baik kibar bendera, 
nty xde lah mengantok.
haha =D
F1, see you next year ! ('',)v
sekian, terima kaseh !

-anish jamil-

1 comment:

fiqasamcasa said...

dah mcm ko yg bertanding F1...smangat kemain ko ea....hihi...:p