Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 15, 2011

ape lagi nak ckp? I'm falling for YOU lah. =)

each time i look at you..the more prettier you are, the sweeter you are, the lovely you are, the attractive you are..but the most importantly..I am falling in love with YOU..:)))




xjemu2 aku baca ayat ni berulang kali. aku pun sangat2 jatuh cinta dgn si dia. ayat ni si dia bagi kat aku menerusi group privet kami. =p ni sume sbb semalam. macam ni ceritanyee. kami berplanning 2 minggu sebelum ni. nak klua date 14 MAY 2011. okayh, it happen. as usual, aku dari sini gerak naik ERL then turun kat KL Sentral dan si dia pick aku kat sane. selalu kalo kami date mmg si dia akan pick aku kat situ. before this kami g date kat OU, SUMWAY PIRAMID, TIME SQUARE n ade la bape2 lagi mall. selalu kalo sampai mesti same2. tapi pagi tadi si dia LEWAT SIKIT *tgn ke dada, mata ke atas* ( hahaha, stgh jam je =p ) xpe, aku xkesah pun. sbb pagi tu aku kejut dia pukul 6.45am sbb si dia nak g jogging. buah hati aku ni mmg suke bersenam, aku je malas nak bersenam. so xmustahil if one day aku jadi lagi BESAR dari si dia. HAHA. =p balik pada cerita, sbb tu lah si dia lambat cikit. bile si dia dah sampai, aku pun terus la pegi naik kereta GEN2 si dia. tp si dia kate kete tu parent punya. si dia xda kereta pun. =(  si dia ni sgt humble. kdg2 aku sedih tgk si dia bawak diri sendiri. sbb tu aku nak sentiasa ada bersama. yaaa, nampaknye aku tersasar lagi. HEHE =p then bile aku dah naik kereta si dia, aku tgk si dia tgh setting GPS. atau nama sebenarnya adalah, Global Positioning Systemceewahhh! itu la gunanye AIRCRAFT NAVIGATION SYSTEM education. *cakap cara usop wilcha* HAHAHA =D okayh, kat mane tadi? haa, dia tgh setting GPS kan? then bile dah sudah, sempat aku usik2 si dia cikit, mngade2 cikit then baru gerak. ni 1st time kami ke MID VALLEY before this g tempat lain. bukan la maksud aku yg kami xpernah g MID VALLEY, tapi date berdua lah. before this with our members. u all nak tau? aku kena marah ngn si dia dlm kete sbb aku xsure nak baca GPS dlm fone si dia tu. GPS dlm fone bisu, xley ckp2. so aku la kene ckp2. mmg mak cik xpandai lah, mak cik ni org kampung je. =( dah kene marah tu, aku merajuk ar. aku pusing tengok kat lua tingkap sebelah. aku xtoleh pun ke depan or kat si dia. xpasal je kene marah sbb GPS. I HATE GPS !!  huhh~! hehe. jgn jeles tau kalo aku gtau ni, si dia pujuk aku! wahh, cair mak nyah~ eh2, korg jgn gtau dia k. nanti dia perasan. * padahal every time aku update, si dia mesti bace punye. =p * hehe. aku pun balas dendam ar. aku jadi revenge, aku GIGIT tangan si dia. padan muke dia. huhh! hehehe. dah sampai, terus lah kami g GSC. beli tiket wayang. cite fast and furious 5


memang terbaik ! cite sangat besh okayh. then lepas beli tiket, kami jalan2 jap. g usha kasut. pastu pukul 11am. terus lah patah balik pegi GSC. right after that, kami keluar, masing2 kebuluran. g makan dulu. pastu baru pegi cari kasut jogging si dia. cari2 merata2 tempat sbb nak compare harga kan. tgk sume sama je. last2 si dia beli jgk dekat shop adidas tu. cantik kasut tu. bukan sekadar cantik je, tapi si dia pilih berdasarkan keselesaan si dia nak bermarathon june n julai ni. i wish si dia boleh buat yang terbaik. amin =) lepas tu, jln2 lagi then si dia pegi solat, aku pun teruskan megembara dalam JUSCO. xda ape pun nak cari. buntu seketika dlm JUSCO tu keseorangan. haaa! ade idea. g tgk kat barang2 keperluan kereta lah. nak cari cermin untuk pandang belakang kereta MYVI <3 baru aku tu.



HEHE =D  nak buat ape lagi pun dah xtau. masing2 dah sakit2 sebab byk sgt berjalan. aku dgn krem kaki, si dia dgn lenguh2 belakang sbb pagi tu kan si dia g jogging. hehe. then terus lah kami balik. bye2 MID VALLEY ! walaupun simple2 je date kami, tapi aku tetap suka spent time mase dgn si dia. <3 . okayh lah, mcm ni lah ceritenyee, dah panjang lebar sgt aku cerita. takot ada yg bosan. tapi ape2 pun, thanks lah sbb sudi baca pasal entry kali ni n xjemu2 nak baca pasal kisah kami berdua. namun, tiada paksaan dlm blog ni yerr. hehe. as salam.





sekian, terima kaseh !


-anish jamil-

No comments: