Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

penat! penat! penat!

As salam,
haa, lame gak kan xupdate. macam ni ceritenyee. aku agak bz lah. dengan assignment every week dpt n xputus2 submit date nye. penatnyee. skg ni mmg xcukup tido. ni mlm td xtido langsung. dengan nak phm ape tu "torquemeter" pastu dgn hati yg tgh ***** ni. mcm double je tension aku skg. huhu. ntah la, kepale aku penat la bfikir. next week byk kne submit assignment, midterm ag, quiz ag n yg paling sakit 
'presentation'
. adoyy. cuti sem ni mmg aku nak g becuti jugak. 
TERENGGANU HERE WE COME !
aku dijemput family aby *my jantung pisang*.




 serious aku xsaba okayh. rase cam nak cpt2 tgu 18 june ni. hehe. act, 18 june aku ade reunion classmate msae form5. tapi aku xg ar sbb aku da lame plan nak g umah aby. dan aku xkeberatan langsung sbb xpegi reunion tu. sebab my really besh fren is here! so aku lagi suke buang masa dgn besh fren aku yg same thp kenakalan. kami nakal okayh, byk lecturer kenal kami dgn perangai kami yg terlalu ramah dan suka mengusik.   kalo kami bersembang, xyah ckp la. melalut tu dah mmg selalu. pastu kalo bab2 berimiginasi pulak xyah ce cite ce cite la. mmg suke sgt mengartoonkan situasi. hehehe. situasi tu myb ktorg je yg bole buat ngn perfect.


dia mesti suke gmba ni sbb mse ni dia puji diri dia gemok.
 perasan betul lerr. HAHAHA =D
<3 her !
okayh2, kat sini xmo la cite byk2 psl dia. nanti dia kembang sampai nak meletup. susa aku nanti. aku pulak jadi puncapuncapunca. hehehe. nanti bile rajin aku dtg dgn extra nyee, aku akan buat entry psl minah takot lipas ni. upps! aby, sorry2 anis terbagi tau sume org yang aby takot lipas. opsss! anis tercakap lagi aby takot lipas. ehh, tgk tu, terbgtau ag aby takot lipas. HAHAHAHA =D
tgk2, belum pape dah melalut cite psl dia. aku nak cite psl aku penat sejak kebelakangan ni. haiih, pengaruh kuat betul awek ni. hehe. kesimpulan nyee, aku bz la dua tiga minggu ni. well, final exam start 30 MAY. sedih je, org lain dah cuti. ktorg belum cuti ag. hukhuk =(
okayh lah, alkisah mcm tu lah cerita nyee. hehehe =)


sekian, terima kaseh !

-anish jamil-

2 comments:

aby rOsman said...

ambOih3!..takOt lipas yerr.? mne ade.! memandai jerr..ye awk yer,sila jemputkan diri ke trgganu yer.! trengganu pOn x sbr dah nk tgk anis dtg..huhuu~ hey,kita pOn syg awk r..! mata ke ats..HAHA! kita taw awk sakit ati.! kan2.??

saye, anish jamil. said...

eehh, mne ade kite sakit aty. kite suke giler ni!! *mata ke ats* HAHAHAHA =D
xtakot lipas yerr, pagi tadi sape yg longgok baju dlm beg ats katil kite?aby ke? abyan ke? munirah ke? hehehe =D