Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Anything for you, sayangku !

As salam ! 
act, ni cerita sabtu lepas, 26hb. aku, si dia, sahabat2 ku dan adik kecik aku g tgk "hikayat merong mahawangsa". cerita tu besh okayh. bangga la ngn 1st try KRU ni. ada jgk anak malaysia yg bole buat cerita camni. pasni production mane pulak nak try? hehe. okayh,sbnarnye ary tu si dia tgh sedih. mcm ni ceritanyee, kasut bola padang n kasut bola futsal dia hilang kena curi mlm sebelum ktorg klua tgk muvie ni. dan si dia sgt down okayh. aku sedih gile la tgk si dia down camni. pasni mmg si dia xbole main bola la. dah la si dia suke sgt main bola. kasut tu kalo dia beli kat uptown xpe ar gak kan. ni original tau. confirm lah mahal harganyee. huhu. *cian awak !
okayh, bgun pagi sabtu tu. aku terus ingt pasal si dia yg gile2 down mlm tu. aku buat satu keputusan yg nekad. aku akan kluar kan duit dari bank yg aku dah simpan utk beli kasut futsal sempena hdiah hari jadi si dia yg ke 20 tahun ni. aku buat keputusan utk beli kan jgk kasut tu mase g alamanda nanti. aku terus contact membe2 aku tanya psl harga kasut SUPER SALA n TOP SALA adidas yg sudah sekian lama menjadi idaman si dia. pasal size xda masalah utk aku sbb saiz kaki dia lebih kurang same je ngn kaki aku. so bole try kat kaki sendiri. *untung dpt yg same size ni* hehe. tp utk kepastian, aku tanya jgk kat rumet dia. sampai je kat alamanda, ktorg pun buat2 biase jla. padahal dah plan ngn dorg sume. tgk wayang dlu. then bile time mkn, aku pun mule la operasi kat al-ikhsan. aku beli kan SUPER SALA je. hehe. lepas beli, aku ngn aby pun terus g tempat mkn. sembang2 je mcm biase. then bile dah abes mkn baru la ktorg cari point camne nak bg kat dia kasut ni. dia dah tgk kot aku pgg plastik kasut tu tp si dia buat senyap je. aku punye lah tgu si dia tanye, tp xtanye2 pun. hampeh btol! haha. di sbb kan si dia xbertanya lansung, maka aku pun terpaksa lah cari point nak start dulu. padan muke aku! haha. then bile aku bg beg plastik tu kat si dia, dia mule senyum2 n tanye "ape benda ni?" buat2 tanye la pulak kan, padahal dah terang2 tu plastik al-ikhsan n kotak kasut adidas. hehe. aku just suruh si dia bukak je. lepas bkk je, aku dpt tgk si dia betul2 senyum ceria. mmg nampak sgt senyum sampai telinga. dan si dia speechless. padan muke ! dan dia berulang kali ckp terima kaseh. hehe. alkisah, mcm tu lah ceritanyee.





berulang kali aku tgk video yg dirakam aby tu. aku happy tgk si dia senyum mcm tu. bg aku, duit bukan lah segalanya. hilang sikit duit xpe, janji aku dpt tgk si dia happy. hehe. aku akan syg si dia sampai akhir hayat aku. dan aku sentiasa berdoa agar aku dan si dia bertemu jodoh. dan aku juga mengharapkan rakan2 dan ahli keluarga merestui hubungan kami dan mendoakan kebahagiaan ini. amin ! 
sekian, terima kaseh ! 


-anish jamil-

2 comments:

sasa bee said...

sweetnye...<3 hehehhehe

saye, anish jamil. said...

hehe.thanx sha! alhamdulillah dia suke n dah rasmi pun mlm td.hehe =D