Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

Terasa kebosanan nyee. =(

camni ceritanyee. aku dah 2 hari mginap kat NCI hospital (Nilai Cancer). sbb aku ada masalah sakit belakang. 3  hari lepas sakit gile smpai susah nak bgun, baring and duduk. then dah turuk sgt mcm tu, aku pun ajk la mama g hospital. kalo p klinik nanti tah ape2 je doctor tu check. dulu dah penah check kat klinik, tp doctor tu ckp myb sbb badan aku byk angin. kepale hot** dia ar. ape tah kena mgena ngn angin. kalau angin kentut je lah. adoyy. then kali ni kena ag, so xyah nak buang duit kat klinik yg tah ape2 tu, trus dtg check kat hospital je. sng ! dpt result pun puas hati kan. malam 1st aku tinggal lah keseorangan dlm ward num 4, tingkat 1. nurse2 kat sini sume cuwet2 n mesra alam. xtau la nak puji camne. mmg aku puas hati la dgn lynan pekerja kat sini. dari bhgian emergency sampai lah yg menjaga aku kat ward ni. dorg sume is da besh ! aku mmg xbgtau sape2 pun pasal aku kat hospital ni. just si dia n kwn2 yg selalu ngn aku je yg tau. n of coz lah si dia dtg melawat buah hatinya ini. haha =D hilang sakit2 aku bile dpt tgk muke si dia. sampai ptg jgk lah si dia n housemate dia lepak dlm ward aku ni. well, bilik sorg mmg bebas la kan. xdelah rase sesak n mengganggu org lain kan. ptg tu jgk doctor yg rawat aku dtg. dia check2 kekuatan tulang aku then dia ckp, nothing serious kat tulang. mungkin sbb muscle or tissue yg cedera, just takot problem dari tulang belakang je. tp esk nya baru boleh buat xray.  then bila menjelang malam, aku keseorangan lagi. mama n nenek dah balik. it's okayh, aku pun xnk myusahkan sesape teman aku. mlm tu jgk la sume membe2 aku sebok sms n call tanye khabar. ade yg marah la, bising la, membebel la n mcm2 ag. adehh, sorry la kwn2. aku just xnak buat korg risau yg bukan2. aku tau, aku tak ape2. sikit je ni. thanx lah coz korg sume amek berat psl aku jgk. =') okayh, then bangun pagi ni, aku bangun, mandi2 then tunggu nurse dtg panggil g bilik xray. dlm pukul 9.30 am, nurse pun panggil aku. finish xray2 sume. ade doctor lain dtg. dia ckp dari ape yg dia tgk tu, alhamdulillah lah tulang belakang mmg xda ape2 problem pun. so kemungkinan muscle yg cedera kot. ape2 pun ptg ni la kene tunggu doctor yg sorg lagi tu dtg. dga ape dia bebel2 cikit, then bole balik "kot". harap2 bole balik laaaahh. AKU NAK BALIK ! bosan weyh dok kat sni. HAHA =D alkisah begitulah ceritanyee. okayh lah, aku menaip ni pun sebab terlalu BOSAN okayh. hehe.


ni lah yg jadi bile dah bosan sgt.
kecian R KECIK kene buli ngn aku.
hehe =D



sekian, terima kaseh !


-anish jamil-

2 comments:

sasa bee said...

knp x bgtaw anis? sha aiman bru bgtaw ari ni taw..tekejut beruk sha.. da lame x bukak lappy sbb bz test n assignment..take care taw jgn wat keje berat2..! ape2 msg sha ok??

saye, anish jamil. said...

anis xape2 sgt lah sha. anis xbgtau sbb xnk yg len rsau yg bukan2. ni pun okayh da ni. tp still ade jgk la sakit sikit2. xnk mkn pain killer sgt. mkn bile perlu je. okayh, jgn rsau k. ape2 nty anis gtau k. sorry tau sbb xbgtau sha. anis xnk sha rsau yg bukan2 je. thanx coz amek berat sha ! luv youu! =D