Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

Tahniah !! =D

Tahniah anis ! *tgn ke dada, mata ke atas* haha, ape hal ni? mcm ni ceritanyee, ptg tadi aku and seluruh geng2 avionics sume ade midterm utk subjek aircraft electrical system. aku dengan berbekalkan ilmu yg 'banyak' *tgn ke dada, mata ke atas* pun menjawab soalan tu. well, aku kan dah pandai so xyah la study hard kan *tgn ke atas, mata ke dada ;p*. tepat je pukul 2ptg sume membe2 aku pun mule la IM kat FB nak bincang jawapan. start pukul 2.30ptg je, ktorg sume memulakan misi tu. serius mmg bz giler lah kat IM tu. haha, sgt happening okayh! tapi, bile sume dah siap. masing2 pun tanye lah result masing2. dannnnn. TAHNIAH sume sbb hampir whole class akan berjumpa di stage seterusnya. stage repeat paper ! haha, TAHNIAH la wehh ! alkisah, itulah ceritanyee. 

jujur lah bg aku, walaupun test on9 ni bole open book tp mcm xsempat je nak jwb sume 64 soalan dgn mase 1jam 30minit. ag satu, byk gak problem yg kite xnampak akan terjadi. contoh cam internet hang ke, lappy rosak ke, umah xda internet ke dan lain2 ar. kan da susah. better kalo dpt jwb exam manually atas kertas. 


huhu, act nak menyesal pun xgune gak. padan muke aku ! sape soh xnak study awal2 kan. so result yg dpt tu berbaloi la ngn ape yg aku dah buat. so nak salahkan sape2 pun xgune. lecturer da gtau awal2 pun time cuti ade midterm ni. hehe, sekali ag utk aku.
TAHNIAH ANISH !
sekian, terima kaseh ! 



-anish jamil-

2 comments:

sasa bee said...

yeay..! da ade lagu..!! :D

saye, anish jamil. said...

yeayyy! sha la tlg aja kan. kalo x, anis pun xreti nye. hehe. thanx! =D