Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

ape mcm budak kecik ni?! =D



ape ni? ape ni? haa, kalo nak tau. ni la yg selalu melekat ngn aku bile di rumah. yg ats tu name dia R Kecik yg bawah tu pulak Baby. kalo kat umah, dua benda ni la yg aku selalu cari dulu. dua2 ni wajib teman aku tido. hehe, R Kecik ni aku dpt time bday aku yg ke 19 dari dia lah. hehe,patot la aku syg kan. hehe. Baby pulak aku dpt mase umur aku 14 tahun n sampai skg dia masih dgn aku lagi. Baby ni sgt2 manje n cerdik tau. dulu time aku balik sekolah mesty dia menunggu aku n sampai lah skg. asal aku balik kolej je, tgk dia msty ade kat bwh2 kete jiran sebelah2 ni haa. dari jauh dia da cam kete aku, bile dia nmpak kete aku je dia bangun la mengeliat2 la mguap besa2 la. haiih, bile aku klua kete je, dia pun follow la aku masuk dlm rumah sampai aku masuk dlm bilik. teringat mase dia baru lepas beranak dulu, ceritanye begini, mak aku letak dia dalam bilik adik aku ngn anak2 dia. pastu tiap2 mlm aku pun tido la ngn dia kat bilik bawah tu. lepas 2 3 ary, aku bangun je tido then tgk dia tgh gunggung anak dia klua bilik. aku pun terus la ikot dia, kang xpsl2 bapak kucing mkn pulak ank2 dia. dia bwk ank dia tu nek tangge. kecian budak kecik tu thayun2 kene anak2 tangge. aku pun follow la dia, skli dia bawak masuk bilik aku. nenek aku pun ckp, "dia ni mesti kesian tgk ayong tido kat bilik bawah tu, sbb tu dia bawak ank2 dia kat atas." aku pun terpk jgk. mungkin betol gak tu. so aku pun biar kan jla dia mginap secara percuma dlm bilik aku ni. alkisah, itu lah ceritanyee. haha. kalo R Kecik pulak, mane2 aku pegi xkesah la menginap di tempat lain selain dari umah msty aku bawak dia. hehe, barulah rase dia sentiasa ade ngn aku. sbb tu lah aku bagi name R Kecik. hehe. kalo R Kecik xda, xlena gak ar tido. bagi lah bantal penuh katil pun, aku xdpt lelap mate punye la. hehe,ngadekan aku nih? jgn jeles, aku mngade dgn dia je. haha. okayh lah, aku saje post bnda ni. bosan lak kat umah ni. nak ikot kan esok aku ade midterm, bole lak relax je mcm xda ape2. cehhh! haha.
sekian, terima kaseh !


                                             -anish jamil-

No comments: