Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

mungkin adakah yg ke3?



As Salam!
ape yg ke3? blog aku larr. sebelum ni da buat pun. tp byase lah,aku kan. sape ag yg kenal aku better kalo bukan dia. siapakah dia? itu kenalah tunggu dulu. insyaAllah akan ku perkenalkan si dia kepada anda2 suatu hari nanti. haha,aku mudah lupa ! very2 da ultra short term memory. camno ni? hahaha. okayh lah. so,ini adalah permulaan la kan. yg lupe tu buat2 lupe je lah. agpun aku bukan nye aktif sgt berbloging ni. dat y yg lame tu aku buat then aku tinggal lalu melupakan nyee pun. alkisah, itu la ceritanyee. haha,btw selamat lah melalui serba sedikit kisah2 hidup aku yg xseberapa dan xsehebat mana pun. yang pasti, ade suka duka yg akan ditempuhi. dah name pun kehidupan kan, itulah ceritanyee ag.haha. kalo rase mcm nak menyampah dgn hidup aku ni,aku just nak ckp 'GET LOST BEBEH!' tiada unsur2 ugutan mahupun paksaan disini. =) 
sekian, terima kaseh !          
                                                                  
                                            -anish jamil-

No comments: